czwartek, 3 listopada 2011

Nie sprzedałem akcji i jeszcze dokupiłem

Miałem sprzedać akcje 2-go listopada po tym jak grecki premier zwariował i wymyślił referendum i na całym świecie spadki na giełdach wynosiły po 5% ale ostatecznie postanowiłem to wykorzystać i zakupić kolejne pakieciki Boryszewa i CD Red. I dobrze zrobiłem. W tej sytuacji ranking lokat listopad 2011 traktuję tylko jako przyglądanie się z boku sytuacji w lokatach bo raczej będę się starał trzymać kaskę w akcjach.

Na lokatach w bankach, w których mam konta lokaty raczej spadają tym bardziej skupiać się będę na śledzeniu rozwoju sytuacji na GPW.

Po tej strategii z 2-go listopada na spadkowej sesji udało mi się nawet nieźle zarobić. Dzisiaj również i CD Red na plusie (nawet zaliczył górne widły) i Boryszew również.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz