czwartek, 1 września 2011

Co tam Panie w lokatach?

Z tym pytaniem przejrzałem najnowszy ranking lokat wrzesień 2011. Okazuje się, że na zawieruchę giełdową to oprocentowanie lokat przedstawia się coraz bardziej atrakcyjnie. Osobiście skorzystałem z oferta Getin Online i założyłem dziewięć Lokat na Start.

Nie wiem tylko czy przypadkiem nie jestem świadkiem jakiegoś błędu w systemie Getinu bo ja już raz skorzystałem z Lokaty na Start. Przekonam się pewnie już niedługo kiedy będę opłacał jedną z lokat.

Dla wszystkich tych, którzy cenią swoje nerwy i nie są mocni w daytradingu polecam skorzystanie z którejś z krótkoterminowych lokat z zestawienia bo warto. W kolejnych miesiącach raczej nie spodziewałbym się walki o klienta wyższym oprocentowaniem niż to co w tej chwili jest na rynku. Niektórzy z analityków już teraz zwiastują bowiem obniżkę stóp procentowych na pierwszą połowę przyszłego roku. Cieżko w tej sytuacji spodziewać się podwyżek stóp, które z kolei w jakiejś perspektywie mogłyby podnieść oprocentowanie na lokatach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz