środa, 6 lipca 2011

Słaby debiut JSW

Prawie 170 000 indywidualnych inwestorów czekało dzisiaj na debiut JSW. Ja również byłem wśród nich i pewnie jak większość rozczarowałem się patrząc rano na TKO w okolicach 140 złotych.

Liczyłem na 10% a skończyło się na 1,6% po odliczeniu prowizji DM. Biorąć pod uwagę sytuację na świecie (dzisiaj rating Portugalii został obniżony) oraz poprzednie prywatyzacje postanowiłem sprzedać akcje JSW w pierwszych godzinach handlu. Nie żałuję decyzji bo udało mi się zarobić, co prawda skromnie bo zalednie 160 złotych ale lepsze to niż nic. Kurs na koniec powędrował na południe osiągając cenę z zapisów.

Mimo tego, że spółka ma solidne fundamenty to prognozuję jej podobne losy jak Tauronu. Na początek lekki spadek spowodowany słabymi ogólnie nastrojami na świecie a w perspektywie paru miesięcy wzrost ceny. Ale pożyjemy zobaczymy jak będzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz