sobota, 2 lipca 2011

Pół miesiąca bez rewelacji

Minęło trochę czasu od ostatniego mojego wpisu i nie był to rewelacyjny dla mnie czas. Giełda rozchwiana przez niepewną sytuację Grecji nie dała mi zarobić a ranking lokat lipiec 2011 mimo, że lepiej się prezentuje niż przed miesiącem to i tak nie zachwyca biorąc pod uwagę galopującą inflację.

Mimo wszystko wyłuskałem w promocji Lokatę Antyinflacyjną na 24 miesiące z oprocentowaniem wyższym od inflacji o 1,5 punkta procentowego. W lipcu oznacza to oprocentowanie 6,5% z dziennymi odsetkami. Lokatę mogę bez utraty odsetek zerwać już 1 października więc całkem nieźle.

Zapisałem się też na lokatę wspólną w Getin Online. Liczę, że oprocentowanie wzrośnie do 6,03% dziennych odsetek. Na tą chwilę jest trochę ponad 30000 wniosków więc oprocentowanie wynosi 5,63%.

W lipcu też będę polował na okazje. Pewnie Getin Online, Idea Bank, Getin Bank, Open Finance coś wypuszczą na rynek. Reszta zostaje daleko w tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz