poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Zakupiłem... kolejny pakiet Optimusa


Jak już pisałem wcześniej ten tydzień będzie szukaniem okazji do zakupów. Z akcji, które obserwuję pod względem technicznym najlepiej podapsował mi obecny już w portfelu Optimus. Z racji marazmu na parkiecie i małych obrotów oraz braku zdecydowanego ruchu w górę postanowiłem dokupić trochę akcji już dzisiaj.

Ogólna sytuacja na parkiecie wskazuje, że jest szansa na ruchy w górę. Impuls padł w piątek po dobrych danych z USA gdzie wyraźnie spada bezrobocie a GPW na wieść o tym wystrzeliła w górę. Dzisiaj było spokojnie, bez zdecydowanych ruchów więc bardzo dobry czas na zakupy.

Mam chęć kupić coś z WIG20. Przymierzałem się do KGHM ale jakby na złość cały czas rośnie a nie uśmiecha mi się kupować na górce. Już raz się na takim zakupie KGHM przejechałem.

Ciekawi mnie również druga spółka z branży gier komputerowych - City Interactive. Branża jest perspektywiczna, rynek gier jako jeden z nielicznych oparł się kryzysowi i rozwija się bardzo dynamicznie. Niestety, City jest już bardzo wysoko w nieustannym trendzie wzrostowym i istnieje pewne ryzyko. Mimo wszystko zamierzam baczniej przyjrzeć się spółce, poczytać o planach i może się skuszę, wszak City przebiło historyczne szczyty i kto wie gdzie zaszybuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz