niedziela, 28 października 2012

Nie jestem już klientem Eurobanku

Byłem w Eurobanku i zamknąłem kilkanaście kont oszczędnościowych i jedno główne konto. Wszystko to za darmo bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Okazało się na miejscu, że jednak zmiana regulaminu nie dotyczyła nowych opłat związanych z prowadzeniem rachunków ale i tak nie przekonało mnie to do zmiany decyzji.

Skoro już pofatygowałem się do oddziału banku to stwierdziłem, że i tak zamknę te konta bo mam z nimi tylko problem - raz w miesiącu przelew 1000 zł na jedną noc aby uniknąć opłat.

Wszystkich chętnych do podobnego kroku ostrzegam jednak. Zamknięcie kilkunastu kont zabiera około godziny. Na każde konto trzeba podpisać dwa dokumenty więc ja wyszedłem z banku z teczką pełną papierów. Na szczęście poziom obsługi klienta w Eurobanku był zawsze wyższy niż w Polbanku. Miła pani nie była zachwycona ale nie stwarzała też jakiś specjalnych problemów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz