poniedziałek, 7 lutego 2011

Mój portfel inwestycyjny

Obecnie w moim portfelu inwestycyjnym mam trzy spółki: KGHM, Synthos i Optimus. Na dwóch pierwszych udaje mi się zarabiać, w Optimus wszedłem na górcę i na razie tracę. Nie tracę jednak nadziei, że Wiedźmin 2 da kopa Optimusowi i uroście sporo ponad obecną cenę.

KGHM obserwowałem od dawna, spółka jest w wyraźnym trendzie wzrostowym od lipca 2010 roku i z ceny 88 złotych powędrowała od tego czasu w okolicach 180 złotych. Na razie nie widzę przeciwskazań do tego, aby kurs rósł dalej więc będę trzymał akcję KGHM jeszcze przez jakiś czas.

Synthos to kolejna spółka, która od długiego czasu jest w trendzie wzrostowym. Trend ten utrzymuje się od dwóch lat. Kurs powędrował z 0,4 zł do ponad 4 zł czyli dziesięciokrotnie. Synthos to też spółka, którą będę trzymał długo w portfelu.

Chciałem również zakupić Redan, który od roku wyraźnie rośnie ale płynność na tej spółce jest dużo mniejsza niż na poprzednich. Dodatkowo ma większe przejściowe wahania kursu, które już raz sprawiły, że na niej - o dziwo - straciłem. Obecnie wykres nie wygląda najlepiej. Widać, że na spółce trwa korekta, jeśli Redan spadnie jeszcze troche być może skuszę się i znajdzie się w moim portfelu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz